never face defeat


tahad ma teen mis ise tahan?
February 28, 2010, 10:05 pm
Filed under: Uncategorized
 
"Reet, tahad ma teen, mis ise tahan?" küsis mu käest ükspäev Kaspar. Muidugi tahan ma, et 4-aastane teeb mis iganes aga pähe tuleb.. 🙂 Kiitsin sajaga takka.
 
Avastasin, et Katsi juures elades olen hakanud korraliku(ma)lt sööma. Kui enne oli suht koht kartul-makaron-supp, siis nüüd on sekka tulnud ka kapsas-porgand-kala-punapeet-kohupiim jms. Niiet pakatan tervisest ja löön hommikuti oma roosad põsed õhetama. See peaks ehk kompenseerima aina rämedamaks muutuvat soengut 🙂 No liiga raske on end kokku võtta ja mingi juuksuri juurde siblida ju!
 
Veel üks hea asi, mille kallal hetkel vaimustus püsib, on BalSnacki tehtavad Neljavilja krõbuskid, mis on kiudainete-ja vitamiinirikkad ning 100% naturaalsed.
Semu maitses ka ja arvas, et saepuru mõõdu annavad nad täitsa välja ja ka minu arust on välimus neil nagu kassi..khhmm… liivakasti graanulid, kui neid on juba tarvitatud. Või siis kui oleks katel, saaks nendega äkki ka tuba soojaks kütta…
Aga mulle maitseb ikkagi ja arvan, et hakkan neid imevidinaid rohkem tarbima, kui äkki see nüüd mingi raseduse imelik isu pole.
Samas jällegi samast sarjast kamapallid ei lähe kohe mitte kurgust alla.
 
 
Remondi teemal ei taha ma hetkel miskit rääkida, palju on muresid ja jamamist. Kolmapäeval jõuavad vannitoa plaadid kohale ja peale seda saab ülejäänud korteris põrand maha panna. Niiet hoiame pöidlaid peos (ja jalgu ristis..hahaa)
 
Lugeda olen jõudnud. Seda mida tahtsin ammu juba. Nimelt neid Petrone kirjastuse "Minu…" -sarju. Loetud on Minu Eesti ja Minu Alaska, hetkel on käsil Minu Nepaal ning ootamas on Minu Argentina. Eks ma järgepidi muudkui sebin ja loen. Väga rahul olen. Just see on põnev, et pole sama inimene, kes kirjutab. Igaühel oma keel ja nägemus. Niiet julgen täitsa soovitada.
 
Korraks pageme homsest Semuga "teise õe" Oskari juurde, et saaks natukene end välja puhata ja normaalsemas kahe inimese voodis magada. Katsi juures on hea küll, aga voodi on uskumatult raseda-vaenulik. Kuidagi ei mahu ja kägiseb ja kitsas ja mis kõik veel. Semu magabki just seal juba teist tundi, ma kohe lähen kobin kah kotile ja rikun ta hea laiutamise ära.
 
Pelmeeni parameetrid:
Nädalaid – 38
Kõhu ümbermõõt – 93 cm
Kaalu juures – 10,2 kg
 
Tundub, et mind on õnnistatud sellise pelmeeniga, et kogu raskus on ainult kõhu peal. Pole nagu märganud mujal suuri paksenemisi ega turseid isegi mitte. Pigem just sõrmede osas vastupidi – abielusõrmus kipub hoopis sõrmest ära kukkuma, vahepeal kandsingi seda keskmises sõrmes, et päris ilma ei jääks.. 🙂
Eks ma panen mõne pildi ka siia üles, kui teha viitsin. Aga ega ma eriti ju ei viitsi 🙂
 
Ma lähen nüüd teen kah mis ise tahan. See tähendab, et lähen sajandat korda pissile ja siis magama. Värvilisi!
 

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a comment